خرید آنلاین شارژ پرداخت قبوض
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
تغییر صدای ایرانسل

صدای جادویی ایرانسل

سرویس تغییر صدای ایرانسل(صدای جادویی)

سرویس جالب ایرانسل صدای جادویی می باشد که با استفاده از این سرویس می توانید در هنگام مکالمه صدای خود را به هر شخصیتی که دوست داشتید تغییر دهید. با کمک این سرویس ایرانسل شما می توانید در هنگام تماس با دوستان و آشنایان خود صدای خود را تغییر دهید و آنها را سرکار بگزارید.

برای آشنا شدن با نحوه کار این سرویس و چگونگی فعالسازی و همچنین هزینه ها و شارژ ایرانسل مورد نیاز آن با ما همراه باشید.

با استفاده از این طرح (تغییر صدا در ایرانسل) شما با تعداد محدودی از صداها روبرو هستید که میتوانید از هر کدوم از آنها برای یک مکالمه خاص استفاده کنید. به عنوان مثال برای تبریک تولد به فرزندتان میخواهید از صدای یک شخصیت کارتونی استفاده کنید با استفاده از این طرح شما میتوانید پیام تبریک تولد خودتان را برای فرزنتان ارسال کنید. با استفاده از این سرویس شما یک صدا رو به عنوان صدایی که میخواهید برای شنونده پخش شود انتخاب میکنید سپس تا انتهای مکالمه این صدا به عنوان جایگزین صدای شما برای شخص شنونده پخش خواهد شد، تا زمانی که شما این طرح را لغو کنید.

ایرانسل اپراتور دوم کشور این روز ها طرحی با نام صدای جادویی ایرانسل را اجرا کرده که نظرات موافق و مخالف زیادی را به سمت خود جذب کرده، این طرح با نام صدای جادویی ایرانسل شناخته می شود. شاید به یاد داشته باشید که سال های گذشته این امکان با آمدن هندزفری های تغییر صدا پیاده سازی شده بود و یا توسط گوشی های GLX می توانستیم صدای خود را هنگام تماس تغییر دهیم ولی هم اکنون ایرانسل این ویژگی رو بدون نیاز به هیچ وسیله و سخت افزار خاصی در اختیار مشترکین قرار داده است و کاربران زیادی ترغیب به امتحان این ویژگی جدید ایرانسل شده اند، با ایتور همراه باشید تا این سرویس جدید ایرانسل را مورد بررسی قرار دهیم و آن را ارزیابی کنیم.

 

بد نیست که در استفاده از این سرویس ایرانسل از نکات زیر آگاه باشید:
در مکالمه هایی که از این سرویس استفاده شده است به شخص دریافت کننده ی تماس اعلام میشود که صدا با استفاده از سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی) تغییر یافته است.
تعرفه استفاده از این سرویس برای مشترکین اعتباری ایرانسل دقیقه ای 920 زیال میباشد که طبق معمول از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود و برای مشترکین دائمی دقیقه ای 499 زیال می باشد که بر روی قبض آنها محاسبه میشود و میتوانند قبض خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از سرویس پرداخت قبوض سایت ایتور پرداخت نمایند.
برای لغو این سرویس می توانید کلید صفر را بزنید فقط توجه داشته باشید که با این کار تغییری در هزینه ی مکالمه ی شما ایجاد نمیشود و همان 920 ریال برای سیم کارت های اعتباری و 499 ریال برای سیم کارت های دائمی که از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود محاسبه خواهد شد.
در هر زمان هر کدام از طرفین مکالمه می توانند این سرویس را با فشردن عدد صفر لغو کنند.
برای تغییر صدای خود حین مکالمه میتوانید یکی از اعداد یک تا سه را شماره گیری نمایید.

 

نحوه ی فعال سازی صدای جادویی ایرانسل

برای استفاده از این سرویس می بایست هم شخص تماس گیرنده و هم شخص مخاطب از سیم کارت های ایرانسل استفاده کنند به بیانی دیگر سرویس صدای جادویی (تغییر صدا با ایرانسل) یک سرویس داخل شبکه و ایرانسلی است. برای استفاده از این طرح فقط کافی است که هنگام شماره گیری قبل از شماره مشترک مورد نظر شماره 7272 قرار دهید در شکل زیر نحوه استفاده از این سرویس را مشاهده می کنید:

صدای جادویی ایرانسل

در حین مکالمه بر ای انصراف از این سرویس کافی است که عدد 0 را یک بار بزنید تا صدای شما به صورت عادی منتقل شود.

موارد استفاده از این سرویس بسیار می باشد به عنوان مثال شما می خواهید با صدای یک شخصیت کارتونی مثل شرک به فرزند خود روز تولدش را تبریک بگوید و یا سایر کارکرد ها.

امید است که این پست برای شما سودمند واقع شده باشد.

منبع: سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی)

برچسب‌ها:
شارژ فوق العاده همراه اول

شارژ فوق العاده همراه اول

شارژ فوق العاده همراه اول

همراه اول نیز مانند ایرانسل اقدام به ارائه سرویسی مشابه با شارژ شگفت انگیز با نام شارژ فوق العاده کرده است و می بایست شارژ را به صورت کد خریداری کرده و اینبار با پیش شماره 142 وارد نمایید.

همراه اول از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد.

در صورتی که مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید.

 

شارژ هدیه فوق العاده

شارژ هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .

مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ فوق العاده همراه اول 

همانطور که مشاهده کردید طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما داراری سه روز اعتبار و مهلت می باشد.

 

ویژگی های شارژ فوق العاده

در این طرح از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد.

برای خرید شارژ می توانید به روش هایی که پیش تر به آن اشاره شد اقدام نمایید.

برای مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد.

توجه داشته باشید که در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده نمودید این شارژ تنها قابلیت استفاده در مصارف داخل شبکه را دارد.

برچسب‌ها:
آموزش نحوه تغییر نوع سیم کارت از اعتباری به دایمی

آموزش نحوه تغییر نوع سیم کارت از اعتباری به دایمی

در این مقاله با نحوه تغییر نوع سیم کارت ایرانسلتان روبرو هستید و به شما آموزش داده می شود که چگونه این تبدیل را تنها با 100 هزار تومان انجام دهید.

با استفاده از امکان جدید ایرانسل با پرداخت 100 هزار تومان سیم کارت اعتباری خود را به دایمی تبدیل نمایید و از شر تهیه شارژ راحت شوید.

هم اکنون ایرانسل امکانی را فراهم اورده است که شما بتوانید با پرداخت با بتفاوت سیم کارت های دایمی و اعتباری نوع سیم کارت خود زا اعتباری و دایمی تبدیل نمایید.

اپراتور ایرانسل برای اولین بار اقدام به ارائه سرویسی برای تغییر سیم کارت های اعتباری خود به سیم کارت دائمی نموده است روش استفاده از این سرویس هم بسیار ساده میباشد و تنها با وارد کردن یک کد می توانید سیم کارت خود را به دائمی تغییر دهید با ایتور همراه باشید تا هزینه و نحوه کار این سرویس بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آن استفاده نمایید.

در صورتی که کاربری مایل است به جای خرید شارژ ایرانسل، قبض خود را به صورت هر دو ماه یک بار دریافت کند و اقدام به پرداخت قبض به جای خرید شارژ نماید و یا از خدمات پیشرفته پرداخت قبض استفاده نمایند می توانند بدون اینکه نیازی به خرید یک سیم کارت دائمی دیگر ایرانسل باشد به سادگی هر چه بیشتر سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند و از تمامی ویژگی های سیم کارت های دائمی از جمله رومینگ بین المللی، فهرست طلایی ایرانسل و تعرفه های کمتر بهره مند شوند و لذت هزینه کمتر را ببرند.

 

 

آموزش طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

به منظور تبدیل سیم کارت ایرانسل خود شما می توانید از دستور العمل زیر بهره ببرید:

مرحله اول، خرید شارژ ایرانسل: ابتدا شما ملزم هستید به منظور پرداخت مابتفاوت سیم کارت های دائمی با اعتباری 100 هزار تومان شارژ ایرانسل تهیه نمایید. این مقدار شارژ با احتساب تخفیف های سیم کارت های ایرانسل تعیین گردیده است تا زمانی که قیمت های سیم کارت های ایرانسل تغییری نکرده اند دارای اعتبار میباشد و می توانید همین مبلغ شارژ خریداری نمایید.

مرحله دوم، ارسال درخواست تبدیل سیم کارت: بعد از خرید شارژ ایرانسل به مبلغ 100 هزار تومان نوبت به این می رسد که به یکی از روش های زیر، درخواست تبدیل سیم کارت خود را برای ایرانسل ارسال نمایید روش ها به شرح زیر می باشند:

 

درخواست تبدیل سیم کارت ایرانسل

1) ارسال درخواست با استفاده از کد USSD رو به رو : #70*
2) ارسال درخواست با استفاده از سامانه 700 و وارد کردن شماره های هفت و بعد چهار و عمل کردن طبق راهنمای سیستم.

 

پس از این که شما درخواست خود را به ایرانسل ارسال کردید صد هزار تومان بابت مابتفاوت سیم کارت های اعتباری و دائمی از شارژ ایرانسل شما کسر خواهد شد و بعد از 24 ساعت سیم کارت اعتباری شما به نوع دائمی تغییر می یابد و میتوانید از این پس به تمامی امکانات سیم کارت های دائمی دسترسی داشته باشید و لذت ببرید.

توجه داشته باشید که بعد از تبدیل شدن سیم کارت اعتباری شما، خود سیستم شما را به صورت خودکار در طرح پایه ثانیه سیم کارت دائمی قرار میدهد.به مجرد تکمیل فرایند تبدیل سیم کارت شما می توانید از هر یک از طرح های تشویقی ایرانسل بهره مند شوید.

 تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

به نکات زیر توجه داشته باشید

بسته های افزایشی موجود در سیم کارت اعتباری شما به سیم کارت دائمی منتقل نخواهد شد و از بین می رود. پس قبل از تبدیل به این نکته توجه داشته باشید.

مابتفاوت سیم کارت اعتباری با سیم کارت های دائمی یک میلیون ریال می باشد که این هزینه باید به صورت شارژ ایرانسل تهیه شود.

در صورتی که میزان شارژ ایرانسل شما در سیم کارت اعتباری بیش از یک میلیون ریال باشد مابقی این شارژ به قبض سیم کارت دائمی شما منتقل میشود.

در صورت عدم ثبت سیم کارت اعتباری شما تبدیل نوع سیم کارت انجام نخواهد شد.

توجه داشته باشید که ارائه کدپستی صحیح و همچنین تکمیل ثبت نام سیم کارت برای تبدیل نوع سیم کارت از اعتباری به دائمی الزامی می باشد.

پس از ارسال درخواست شما سیستم میزان اعتبار موجود در سیمکارتتان را بررسی می نماید و در صورتی که این مبلغ موجود باشد تبدیل سیم کارت از اعتباری به دایمی انجام خواهد شد.

برای تهیه این مبلغ شارژ به منظور تبدیل نوع سیم کارت می توانید به وبسایت های خرید شارژ مراجعه نمایید.

این امکان به گونه ای در نظر گرفته شده است که نیازی به مراجعه به دفاتر ایرانسل نباشد و بتوانید حتی از داخل خانه سیم کارتتان را تبدیل نمایید.

برچسب‌ها: